Jumaat, Januari 06, 2012

Tak Baek buat cam tu..!!!

As salam semua...semoga anda dalam keadaan sihat semua.
Alhamdulillah aku baik2 saje ni walaupun badan masih lemah akibat buat keje overnight malam tadi..balik rumah jam 6 pg terus tido...


Arini ni takde aktivi nak buat, just layan tenet je, tadi masa tengah blogwalking aku ade la pegi ke satu blog ni. Blog ni aku dah follow and hari2 aku blogwalking kat blog die ni. Rupe2nye ade jugak hamba Allah yang tak puas ati dengan cik adik ni, cemburu kot sebab ramai follower kat blog dan fanpage die ni..



Tapi ape yang aku respect kat adik kite ni, die rilek je menerima tomahan dan cacian malahan sempat ucapkan terima kasih kepada hamba Allah sorang yang tak puas ati dengan cik adik ni....


Tu la tabiat manusia, bila nampak orang lain berjaya mesti nak cemburu sampai sanggup memburuk2kan orang....tak baik tu..dosa. Seboleh2nye kita bagi sokongan dan belajar dari mereka yang berjaya...cewahhhh...mane dtgnye ayat ni...hehehehe


Ok lah sampai sini je la..malas nak tulis panjang2...lenguh jari jemari ku ni...nk sambung belajar coding pulak...hehehehehe


bye...caw cincaw... Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???