Isnin, Januari 02, 2012

Celoteh arinie..!!

As salam,


Takde ape nak update arinie, ni baru balik dari keje ni. Fulamak....ujan kuat lagi...nak balik punye pasal aku redah je..nasib baek motor masih kuat lagi kalau tak tunggu ujan berenti kat stesyen minyak le citer nye..


Memandangkan ari2 aku bermandikan ujan, meredah ujan sejauh berkilo meter ( tempat keje kat Ampang aku pulak dok Kepong) akibatnye aku dah diserang bermacam2 sakit...kadang demam, kadang pulak selesma..hai...macam2 lagi la....
Arinie keje banyak sangat, badan sangat letih...otak pulak stress giler kentang la. Ape taknye bos bawak pusing satu store pastu komplen itu la ini la dan macam2 lagi la.. Dah la customer banyak (aku keje kat hypermarket), ape nak buat dah name bos kene layan gak la..
Nasib baik esok aku off, boleh la tenangkan otak aku ni....esok aku nak pegi mane ek..??
Takyah la pegi mane2, dok rumah layan tenet lagi best, lagipun badan rase kurang sehat la pulak...ni pale tengah pusing2 fenin dibuatnye... Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???