Ahad, Januari 08, 2012

Entah ape yang aku ngomelkan ni...

Uitss...jam dh menunjukkan pukul 2:59 pagi, rase2nye mcm baru je dok mengadap lappy ni...
Cepat betol mase berjalan...


Esok keje shift ptg lagi...fuhh...letih gile. Pastu lusa pulak kenekeje pgi ...entah cmne dorang buat 
jadual ni...kalau arini dh keje ptg pastu balik lewat lagi jangan harap la aku boleh bangun awal..


Lantak 'korang' la nak marah aku, ade aku kesah...
Ok....lupekan pasal keje tu, yang penting sekarang ni kene teruskan pembelajaran aku dalam menguasai
coding HTML ni...baru je start ni tapi mcm2 pulak halangan..


Kene cari masa yang sesuai ni...masa aku tngah cuti pun belum tahu dapat belajar coding ni sebab aku kene uruskan anak2 aku tu...ye la org dh ade anak memang bizi mcm ni...yang satu nk itu pastu yang satu lagi nk itu pulak...pening kepala gua....hahhahahahahahaha..


Rase2nye mata dah rase berat ni...nampaknye landing time la...letih satu badan...
Jom tido.....zzzZZZZZZ Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???