Selasa, Januari 17, 2012

Ketiak Sape bau...!!!


As salam...lame dah tak update blog ni..sibuk punye pasal sampai takde mase nak tengok blog ni...
Ok lah, ni nak bagitau korang pengalaman aku petang tadi, tapi sebelum tu nak tanye korang boleh?
Korang pernah tak mase naik lift tiba2 ade sorang ni menutup mulut dan hidungnya. Mase tu ramai orang kat dalam lift tu...atau korang pernah berbuat demikian..

Nak dijadikan citer, petang tadi aku baru je balik dari sekolah jemput anak aku balik. Korang pun taukan bile time petang mesti ramai orang yang balik dari tempat keje dan mase tu la lift akan sesak sangat. Dalam lift tu aku dan ramai lagi tengah bersesak2,  tiba2 ade sorang akak ni tengah menutup hidung dan mulut sambil   berkata "busuk la...busuk la...". Kalau perlahan tak la dengar sangat tapi kuat giler die cakap. Bukan ape kalau ye pun hormat la sikit orang sekeliling tu...biase la orang baru balik dari keje mesti la bau semacam sebab tak mandi lagi..kalau tak nak bau busuk baik ikut tangga je la...Macam ni punye orang pun ade ke..???


Jadi nasihat saya pada akak tu ialah, lain kali kalau naik ikut lift bawak sekali penutup hidung macam kat klinik tu..atau baik takyah ikut lift, ikut tangga je....kalau nak lagi private buat lift sendiri...hahahahahaha

p/s: kalau duit banyak, pi beli rumah teres lagi senang...hahahah



Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???