Rabu, Disember 28, 2011

Thanks to Cik Lyssa_secret..!!!

fuhh...banyak juga tips yang aku dapat dari blog Lyssa_Secret ni....rasenye sehari tak habis aku modified blog aku...memandang kan aku dah nantok, nampaknye esok je la aku sambung balik..

Selain dari blog Lyssa ni ade gak belajar dari blog lain, semuanye cara sama gak tapi kadang ade yang lebih advance. Terpulang dari kekreatifan memodifiedkan semua kod2 dalam blog...

Kalau korang perasan kat title sidebar aku tu dah pasang title background tapi tak la cantik..

hemmm...pasni nak belajar buat header la pulak, ade tak cara selain guna software untuk buat header?? maklumlah aku ni kan baru belajar...sikit2 lama2 jadik bukit betol tak...????
Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???