Isnin, Disember 26, 2011

Mata gua takleh tutup la.....!!!!

Jam kat tepi bawah belah kanan laptop aku menunjukkan pukul 3.13 pagi, tapi mata takleh nak tutup. Tak tau kenapa, rase belum nak tido lagi ni. Dari tadi asyik blogwalking sampai tak sedar masa berjalan dengan pantas.

gambar ni bukan gambar aku, hiasan je...

Fuhh...nasib baik esok aku masih cuti lagi. Ni alamatnye esok bangun lewat la ni. Tapi aku tak kisah tido lewat sebab banyak ilmu dan pelajaran yang aku temui, al mklumla aku ni baru bergiat dalam dunia blogging ni..


Esok perkara pertama yang ingin aku lakukan sebaik bangun dari tido ialah secawan kopi panas yang harum dan sedap baunye..


Lagi gambar hiasan..hehehe
Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???