Sabtu, Disember 31, 2011

Azam Tahu Baru..???

Wow..!!! lagi sehari tahun 20011 ni nak melabuhkan tirainya, 2012 here we come..!!!
Gud bye 2011 kenanganmu bersamaku takkan ku lupakan..huhu

Nak rasa happy pun tak juga sebab umor dah semakin tua..

Bila saja tahun baru menjelma semua member aku tanya aku tahun ni ape azam baru..??

Azam baru..???
Azam tahun ni tak tercapai lagi dah nak azam baru...pusing...pusing..

Tapi syukur alhamdulillah satu dari azam aku tahun ni dah tercapai..
Nak tahu apa azam aku yang dah tercapai tu..???
"TAK NAK MEROKOK".
Haaaa....aku dah tak merokok dah....bagaimana aku lakukan aku taknak cerita sebab
ia merupakan pengalaman perit aku..

Ok...udah2 lah cerita pasal rokok tu...ni nak tanya ape korangnye azam pulak..
hurm.....biar aku agak...mesti nak kaya kan..?? ke nak awek baru ke atau pakwe baru ke..???

Takpe la yang penting semoga tahun baru ni semua cita2 korang akan tercapai...
Bagi aku masih banyak lagi yang belum terlaksana ni...entah camne nak capai tu...

Di kesampatan ini saya ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada anda semua......

Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???