Isnin, Februari 27, 2012

Biar Betol ni...!!!

As Salam, 


Lama tak update blog ni...sibuk sejak akhir2 ni..
Ok...malam ni aku nak cerita sikit tentang pengalaman yang aku lalui malam semalam...bagi aku ianya agagk menyeramkan jugak la..


Ceritanya macam ni..
Malam semalam masa tu jam dh menunjukkan pukul 1.30 pg, biasala selalu tido lewat sikit sebab sibuk layan tenet ni. Dah siap layan tenet akupun terus je tido...tak sampai 5 minit kot aku dah tertido...
Nak dijadikan cerita aku pun bermimpi la...mimpi yang agak pelik iaitu seekor kelawar telah memasuki bilik tido kami melalui tingkap(yang herannya orang rumah tak perasan kelawar tu masuk bilik). Kelawar tu datang di hujung katil sebelah kaki(katil mengadap tinggkap) lalu menggigit kaki aku sehingga berdarah. Nak kata mimpi pun susah jugak sebab masa kelawar tu gigit, terasa jugak la sakitnya..aku pun terus bangun lalu bunuh kelawar tu dengan menggunakan kaki kerusi.


Ok, selepas tu aku pun terjaga...badan basah dengan peluh. satu lagi yang pelik mengenai mimpi tu ialah terdapat suatu bunyi yang agak pelik, tak tahu pulak aku nak gambarkan bunyi pelik tu...beberapa minit aku terjaga, aku terus lelapkan mata....haaaa...masa ni la terjadi satu perkara yang seram aku lalui, sedang aku tido2 ayam tiba2 saja bulu roma aku meremang, muka terasa besar...aku bukakan mata dan masa tu aku ternampak kelibat satu lembaga hitam sedang memerhatikan aku. Lembaga tu sebenarnya berada di atas sebelah kiri aku....masa tu aku terus teriak sekuat2 hati dan oarng rumah aku pun terjaga lalu memegang tangan ku. Masa dia memegang tangan ku itu lembaga hitam tadi tu pun terus hilang entah kemana..
Pagi esok aku ceritakan semua yang aku lalui kepada orang rumah dan dia memberitahu tak ada apa2 pun yang berlaku malam tadi...tapi aku percaya suatu benda telah memasuki rumah kami dan masih dalam tanda tanya ialah bunyi pelik yang sukar aku gambarkan itu...


Tapi memang sejak dua menjak ni ade saja perkara aneh berlaku kat dalam rumah aku ni...

Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???