Isnin, Februari 10, 2014

Selamat Petang Blogger...



Setelah sekian lama menyepikan diri akhirnya saya mengambil keputusan untuk mengupdate blog ni, bukan kerana tak ingin berblogging tapi keadaan yang tidak mengizinkan..

Sebentar tadi sebelum mengupdatekan blog ni saya telah membuat beberapa modifikasi pada blog ni, sikit je tak banyak..antaranya ialah header baru yang saya buat ni..amacam..?? cantik tak?? selain itu saya juga telah letak ayat ucapan 'Assalamualaikum' pada setiap post...


Kalau dilihat pada sebelah bawah kanan blog ni, saya juga telah letakkan signature dan untuk pengetahuan anda sekalian kebanyakan tutorial saya ambil kat blog adik comel ni..Lyssa Faizureen. Sape yang tak kenal dengan adik comel ni?? Semestinya anda kenalkan..

Terima kasih pada adik comel ni sebab saya dah banyak belajar mengenai blog ni melalui tutorial adik Lyssa ni..


Untuk permulaan saya cuma nak bagi tahu ini je dan insyaallah saya akan terus mengupdatekan blog ni...

Sekian dan selamat semua.... Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???