Isnin, Mei 23, 2011

Ade aku kisah..!!!

Ade aku kisah kalau korang yang terbaik....ade aku kisah kalau korang yang selalu dapat pujian dari boss...ade aku kisah semua masalah yang korang hadapi....
 Wayang je lebih tapi s
atu ape pn xde.....oiiii setakat bunyi je yang kuat tapi habuk pun xde aku pun x heran la...sekiaan lama aku bantu korang...cover ini..cover itu...tapi balasan ape yang aku dapat...????yik nak pijak kepala orang je....meh sini aku pijak kepala korang pulak...nak ke xnak..?
Kepada sesape yang rase2 diri tu hebat sangat...sempurna sangat...sedar la diri tu oiii...

Tapi korang nak jadik hebat ke...jadik tere ke....itu sume korang punye pasal....ADE AKU KISAH...!!!!!!!!!!!!!!!


As Share ni di pesbuk
Terima Kasih Kerana Singgah Sebentar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit boleh..???